Turkietblogg

Turkietblogg

Danska bloggläsare

Publicerad 2014-05-31 16:09:58 i Hemma i Sverige,

Sitter på Kastrup nu och laddar mobilen på ett café.
Behövs innan flygresan så man kan lyssna på musik och spela.
Träffat danska bloggläsare här på flygplatsen.
Känns så sjukt konstigt när någon bara ler mot en och man fattar ingenting haha.
Sedan säger de att de läser min blogg så förstår man ju haha.
Så himla ovant bara men det finns som sagt mååånga Alanya tokiga tjejer :) 

Är i alla fall jätteroligt när ni säger hej så får man liksom ett ansikte på folk :) 



Kommentarer

Postat av: Sanne

Publicerad 2014-06-19 09:35:41

Hej, det var mig du mødte i Kastrup. Jeg vil bare sige endnu en gang tak for køreturen til Alanya - det var en rigtig stor hjælp;)

Svar: det var så lite så :) Hoppas du hade en underbar semester! kram
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela