Turkietblogg

Turkietblogg

Födelsedagskalas

Publicerad 2014-03-29 17:58:39 i Hemma i Sverige,

I eftermiddag har vi varit på födelsedagskalas hos mitt kusinbarn.
Lille Alvin fyller redan 2 år och han var i sitt esse under kalaset.
God mat och god efterrätt fick vi och så klart skoj och lek med Alvin själv.
Det är en härlig ålder nu när han börjat prata och försöka säga våra namn. 
Annars var det härligt att träffa familjen igen. Det går lite för långt mellan gångerna ibland.
Oftast är vi bra på att försöka träffas :)
 
2-åringen var så klart gladast ;)
 
Jag, Emmy och Martina <3 Martina mamma till Alvin och Emmy är beräknad på söndag. Längtar så efter bebisen!!
 
Tanterna <3
 
Efterrätterna. Mums!
 
Alvin skulle blåsa ut ljusen
 
Och mata min mamma med glass :D
 

Kommentarer

Postat av: mimmi

Publicerad 2014-03-31 02:12:40

gud vad du är fin! Exakt sånt hår och hårfärg som du har vill jag också ha! :)

Svar: Tack så mycket, det är många som gillar det! :)
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela