Turkietblogg

Turkietblogg

Tänk vad lite shopping kan göra

Publicerad 2014-06-30 14:44:46 i Hemma i Sverige,

Fick det jag beställde från Nelly idag.
Med Nelly blir man ta mig tusan aldrig besviken! Jag blev så nöjd!
Där behöver man inte känna sig lurad av bilderna, utan de visar det rätta.
 
Det gjorde mig så glad att kläderna var så fina och att de satt så bra. 
En sånt ting och lite bortskämd sak i vardagen som andra bara kan drömma om.
Vi är bortskämda i Sverige! Vi har det bra i Sverige! Sverige är ett fantastiskt land!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela