Turkietblogg

Turkietblogg

Jag dör av skratt!!

Publicerad 2014-02-25 18:25:16 i Istanbul vinter 2014,


Burak har med sig boken jag gav till honom på vår 1årsdag, till intervjun.
Jag kollade igenom den och kunde bara le och skratta!
Kolla tex. Vår första resa tillsammans. Jag glömmer det aldrig! 
Burak blev åksjuk på bussen och spydde ner FEM säten!! 
Hur är det ens möjligt?! Jo, när spyan står som en fontän! 
Jag blir matförgiftad andra kvällen, spyr och skiter som en dåre.
Åker till sjukhuset och de sätter dropp på mig med en gång då jag börjar spy alla soptunnor fulla!!
Buraks bror håller mitt dropp i ena handen och min hand i den andra medan vi letar efter en ledig sjukhussäng.
Glömmer aldrig hur hårt jag höll honom i handen. 
Svimmar av utmattning och uttorkning som en vante i korridoren.
Full panik på sjukhuset och fyra stora karlar som lyfte en lealös tjej som mig :D
Herregud, vilken kväll och natt!
Men vi skrattar åt det gott nu i efterhand :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela