Turkietblogg

Turkietblogg

Snö, snö & snö..

Publicerad 2014-12-27 13:08:43 i Hemma i Sverige,

Äntligen! Dock hade det varit mysigare om vi fått det under jul.
Snön faller idag men den kommer nog inte ligga kvar. Burak tyckte det var jättemysigt och vi tog en promenad i skogen. Det är vackert med snö om det är mycket av det :) Buraks första snö i Sverige så nu har han varit med om det med. Det går undan med den svenska listan haha! Sa jag föresten att han åt ål på julbordet? Nu är han snart svensk! Haha!





Kommentarer

Postat av: alicia

Publicerad 2014-12-28 09:32:54

psykisk ohälsa är något som borde uppmärksammas mer i samhället. Jag har slutat skämmas över mina diagnoser och tänker stå upp för mig själv dels för att kunna hjälpa andra. Läs min blogg om psykisk ohälsa och om livet inne på en psykiatrisk slutenvårdsavdelning. http://bipolarn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela