Turkietblogg

Turkietblogg

På jakt

Publicerad 2013-10-24 11:07:31 i Ni frågar, jag svarar,

Denna boken har jag varit på jakt efter i flera månader nu!
Det är en otroligt bra bok med riktiga och rätt recept från den maten du ofta stöter på i Turkiet.
Jag är trött på böcker där det är recept på maträtter man aldrig stött på! 
 
Boken är slutsåld hos alla återförsäljare på internet som jag kan hitta.
 
ÄR DET NÅGON SOM SITTER PÅ DENNA BOK SOM INTE ANVÄNDER DEN?!
Eller vet vart man kan hitta den? Så vore jag väldigt tacksam!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-10-24 19:43:38


Jag kollade igenom min kusins tidning för jultidningar & där såg jag den så du får hålla utkik :)

Svar: Tack för tipset! Tror det ligger några jultidningar på jobbet. Får kolla det inatt! :)
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela