Turkietblogg

Turkietblogg

Lite trött och öm i kroppen

Publicerad 2013-11-28 17:55:50 i Hemma i Sverige,

Blev inringd av mitt nygamla jobb.
När man varit borta från det jobbet ett tag, och sedan kommer tillbaka, får man räkna med en trött och öm kropp efter sina första dagar.
Varje liten muskel i mina ben värker och min fotsulor ömmar, men det blir ju så innan man är tillbaka på banan och gått in sina nya skor.
 
Därför blir det en promenad med bästis senare innan jag hoppar bums i säng!
Nu är det dags att få in en rutin med de tidiga morgnarna, så det blir tidig läggdags framöver ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela