Turkietblogg

Turkietblogg

Aj kan man säga.

Publicerad 2013-05-30 09:49:19 i Hemma i Sverige,

Denna natten sov jag inte speciellt bra.
Vaknade varje gång jag rörde mig pga smärta och hela benet har pulserat hela natten.
Det gör ont att stödja på när jag går, jag får sitta på sidan och det har börjat bli blått nu.
Svullen som fasiken! Ser ut som jag har värsta valken.

Kom helt av mig igår efter olyckan så jag ville typ bara gå och lägga mig.
Så nu sitter man här i värsta paniken för att plugga in om diabetes som vi har prov på idag på jobbet.

Det är i alla fall tur att jag sjukanmälde mig både idag och imorgon från jobbet på förskolan.
Hade aldrig klarat aktiviteterna och klängande barn.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-30 09:52:05

Du har inte gått och visat de på vårdcentralen?

Svar: Nej det har jag inte. Behöver man det? :S
Rebecka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela