Turkietblogg

Turkietblogg

Stor önskan hos Burak

Publicerad 2013-07-31 13:58:02 i Hemma i Sverige,

Ända sedan jag träffade Burak så har han alltid gillat att ta foto.
Han har sagt i två års tid, och säkerligen längre än så, att en vacker dag ska han köpa sig en riktig kamera!
Vilken tur att jag sparat ihop pengar till detta och när jag kommer till Turkiet ska han få sin kamera.
Jag kommer få ta hem den igen under hans sista tid i militären men under vår semester kan han fota exakt hur mycket han vill.

Nu kan han ta många fina bilder på solnedgångarna.
Jag har nog över 300 bilder på min dator bara på Buraks sol foton :P

Kommentarer

Postat av: Cassandra

Publicerad 2013-07-31 15:18:34

Åh va fint av dig! :D vill också köpa en kamera till H, men får nog vänta till hans födelsedag :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-04 02:50:42

Gullig du är, ni får ju glädje av den både:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela