Turkietblogg

Turkietblogg

Spara sina minnen

Publicerad 2013-07-30 13:07:49 i Hemma i Sverige,

Sitter just nu på min gamla dator som har fått följa med överallt!
Jag hade denna med mig till Turkiet förra året och den har fått göra fler resor än så.
Nu börjar jag känna mig lite nervös för datorn är trots allt snart 6 år gammal.
Jag bara väntar på att den en dag inte ska gå att starta.
Därför sitter jag nu och lägger över alla mina viktiga bilder på CD-skivor.
 
Hade blivit helt förstörd om alla våra bilder tillsammans hade försvunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela