Turkietblogg

Turkietblogg

Lördag 29 september 2012

Publicerad 2012-09-29 08:25:21 i Alanya 2012,

God morgon allihopa!
Jag tackar så jättemycket för alla kommentarer om fördomar, budget och tips om svenska tjejer i Turkiet.
Länk till tjejer hittar ni HÄR
 

Jag sitter just nu och äter frukost.
Kollade kylskåpet och där fanns en potatis, en halv lök, lite salami, sallad och morötter.
Jag tänker, 'vad kan jag göra med det här till frukost?'.
Sen kom jag ju på!
Gammal, hederlig Pytt-i-panna!
Jag hade till och med glömt bort denna enkla, men goda, maträtt.
Kastade ihop en pytt-i-panna med sallad och morötter ;)
Plock av resterna i kylskåpet kan bli en väldigt god frukost eller middag.
 
Efter frukosten ska jag gå till stranden och påbörja den sista boken.
Har läst 7-8 böcker dessa månderna.
Det har varit väldigt avslappnande och mysigt som tusan!
Efter att ha köttat igenom bok efter bok har de alla gått sönder på vägen så efter slutet har de fått åka i soptunnan.
Många från England har en sådan liten surfplatta fast bara med böcker i.
Man köper en sådan och får sedan 180 böcker i denna surfplattan.
Sedan kan man köpa till fler.
Man väljer även vilken genre man vill ladda med när man köper.
Funderar starkt på att köpa en sådan så slipper man alla böcker och så har man alla böcker där i.
Har blivit en riktig liten boklus så en sådan hade varit perfekt för mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela