Turkietblogg

Turkietblogg

Fredag 30 november 2012

Publicerad 2012-11-30 12:15:28 i Hemma i Sverige,

Imorgon är det äntligen 1 december och julkalendern börjar!
Mysteriet på Greveholm ska verkligen bli roligt att följa och nu hoppas jag att julstämningen börjar infinna sig lite smått. 
 
Jag ska strax gasa iväg till Bromölla och vikariera lite på högstadiet.
Nu på morgonen var jag ju iväg och fick mina arbetskläder.
Jag ska tillbaka till mitt gamla lager jag varit på två gånger tidigare och jobba heltid hela december.
 
Jag har även kommit in på undersköterskautbildningen 7 januari.
Jag har bestämt mig för att plugga heltid och inte distans.
Jag vill ha det gjort så fort som möjligt!
 
Så nu vet jag vad jag har framför mig! 
Det känns bra samtidigt som det känns trist att tacka nej till jobb men ett plugg är ett plugg.
Det gäller min och Buraks framtid så det är bara att sätta sig i skolbänken och se glad ut :)
 
Men det känns jättebra att jag kan tjäna lite pengar nu i december i alle fall c'och förhoppningsvis kunna kombinera plugget med extrajobb.
Om det blir så här kommer det lösa sig galant alltihopa.
 
Kram
 
Mina bebisar kan inte leva utan varandra.
Det är verkligen så roligt att se en hund och katt vara så tighta som 
dessa är! :) Det gör gott i ett djurhjärta.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2012-11-30 13:25:55

Vad är det för lager du ska jobba på? Grattis! :)

Svar: Det är ett lager med fröer och vårlökar
Rebecka

Postat av: lina

Publicerad 2012-11-30 14:33:36

lycka till med din utbildning och bara ett år va härligt! kan du inte börja jobba efter du har studerat ditt år?

Svar: Jo jag kan börja jobba med en gång eller medans utbildningen håller på så det är superbra!
Rebecka

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-30 18:24:38

Ja vad gulligt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela