Turkietblogg

Turkietblogg

Kommande 10 dagar

Publicerad 2012-05-25 18:08:39 i Alanya 2012,

Så där ja, då står maten och gör sig till på spisen.
Kyckling med pasta. Gott ska det bli!

Imorgon kommer som sagt mamma och pappa för en 10 dagars semester. Ska spendera varje vaken minut med mina päron.
Facebook, mailen och bloggen kommer läggas åt sidan.

Ska bli så roligt att spendera tid tillsammans! Oss och dom. Det är ju viktigt att de lär känna min framtida man :)

Ha det så bra allihopa så hörs vi!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-25 20:25:05

Hälsa dom så gott :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela