Turkietblogg

Turkietblogg

Aşkım

Publicerad 2012-03-30 18:08:07 i Alanya 2012,

Burak, Burak, Burak.... Det ar killen det!

Alltsa de senaste dagarna har jag och Burak varit sa himla karleksfulla. Nu har jag varit har i 1 manad och forsta 2 veckorna brakade vi jattemycket! Vi kanner ju faktiskt inte varandra sa bra annu men nu har vi kommit till ro och allt kanns sa himla perfekt! Varje gang jag ser honom hoppar mitt hjarta rundor. Varje gang han kramar mig kanner jag mig sa avslappnad och trygg. Varje kvall innan han somnar pussar han mig pa pannan, da blir jag varm i hela kroppen. Nar vet man att det ar ratt? Vet man nagonsin det? Men ska det kannas sa har som jag kanner sa maste det ju vara ratt. Han ar allt jag nagonsin dromt om. Morka ogon, mork hud, morkt har, samma humor, roligt skratt, knasig, odmjuk, snygg och kreativ. Jag kanner mig jattekar i Burak och framfşrallt, jag kanner mig lycklig for forsta gangen pa over 2 ar. Min deprission stallde till mycket i min sjal och kropp. Skont att jag antligen kanner mig "frisk" igen.
Jag fragade Burak igar innan laggdags om han alskade mig.
Jag har kant, som jag sa, sa mycket karlek fran honom och att han velat saga nagot nagra dagar. Det var precis vad som behovde komma ut. Konstiga de dar karlarna haha :) Hur svart kan det vara att uttrycka sina kanslor? Tycker jag som ar som en oppen bok. Jag fick en karleksforklaring som gjorde mig jatteglad.
Om jag ska gifta mig nagon dag och skaffa barn, da ska det vara med Burak.

Kommentarer

Postat av: Ania

Publicerad 2012-04-01 15:28:02

det är du värd beckis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela