Turkietblogg

Turkietblogg

Hemåt

Publicerad 2012-01-06 10:47:51 i Alanya vinter 2011,

Jaha...
Det var den månaden.

Puss och Kram på B för att han är så underbar! Längtar till vi ses igen! Förhoppningsvis inte så långt dit!

Hem till gråa Sverige igen.

Armbandet med det stora ögat har B valt att ge mig. Som ni ser på trådarna så är den ett par år gammal. B har aldrig tagit av sig detta armbandet. Jag blev jätterörd! Jag vet själv när man haft något på sig så länge. Det är nästan ångest när man skall ta av det. Som en tvångstanke.
B gav mig armbandet som en "promise-ring" :-)

Ses i Sverige, folket!
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela