Turkietblogg

Turkietblogg

Jag är redo!

Publicerad 2012-02-29 14:07:35 i Hemma i Sverige,



Så där, ja! Jag är redo!
Då var väskorna packade! 40 kg och handbagage. Tur man inte släpar mycket på väskorna. Då hade jag inte vetat hur det skulle gått till. Haha. Med en arm som gör ont vid varenda rörelse. Mamma följer väl antagligen med mig in på flygplatsen fram till disken. Sen sköter det sig fint :)

Ikväll ska vi ut och äta på Black 'n' white i Sölvesborg som en liten avslutning. Behöver en rejäl stek och bearnaisesås innan jag drar. Det kommer det bli tomt på hemma hos oss i Alanya ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Yücel

Turkietblogg. En blogg om min och min mans liv i Sverige efter livet i Turkiet. Renovering av huset och väntan på en liten i magen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela